Mağazamızdan satın aldığınız ürünler hakkında Teknik destek için aşağıdaki numaralardan bizim ile iletişime geçebilirsiniz.
Satın aldığınız ürünler teknik servis parçası olduğu için 14 Gün iade & 6 Ay değişim garanti kapsamında ücretsiz destek vermektedir. Teknik destek için aşağıdaki numaradan bize ulaşabilirsiniz. Fatura kesim tarihinden itibaren ilk 6 ay içinde satın almış olduğunuz ürünlere ücretsiz destek alabilirsiniz.
14 Gün iade koşullarını için ürünün açılmamış, kullanılmamış ve yeniden satışa uygun olması gerekmektedir.
Arızalı Ürünü tarafımıza göndermeden önce bizimle iletişime geçip bir kayıt oluşturmanız, size daha hızlı hizmet verebilmemiz için ürün arıza hakkında bize bilgi vermeniz gerekmektedir.
Teknik ekibimiz size ürünü tarafımıza göndermeniz için gerekli bilgileri iletecek ve ürün tarafımıza ulaştık dan sonra hızlı bir şekilde işlem yapıp tarafınıza gönderilecektir.
Aşağıdaki iletişim forumudan satın aldığınız ürün için destek talebinde bulunabilirsiniz.
Müşteri Hizmetleri: 0850 840 6543
Cihazınızı servise göndermeden önce bilmeniz gerekenler.
- Kişisel bilgi güvenliği size aittir; lütfen bilgilerinizi yedekleyiniz.
- Telefonunuzun onarımı sırasında tüm kişisel bilgileriniz (fotoğraf, video, rehber vb.) silinebilir, lütfen yedekleyiniz.
- SIM kartınızı telefonunuzun üzerinde bırakmayınız. Telefonunuzu, varsa, hafıza kartı ile birlikte teslim ediniz.
- Şarj sorunlarınızda adaptörünüzü telefonunuz ile birlikte teslim ediniz.
- Ürün ile birlikte size gönderilen faturayı göndermeyi unutmayınız.
- Gönderileriniz sonrasında cihazınızın takibi için IMEI numarasını not alınız.
- Kargo gönderilerinizde; cihazınıza veya ürüne ait faturanın aslı, şikayet açıklamanız, açık adres ve irtibat numaralarınız, varsa e-posta adresiniz eksiksiz olarak belirtilmelidir.
- İletişim sayfasından adres bilgilerimize ulaşabilirsiniz.